Skip to main content

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden over uw behandeling bij Mondhygiëne Oisterwijk?

In mijn praktijk probeer ik u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er een situatie voordoet waarover u niet tevreden bent. Mocht u zich niet goed geholpen voelen of vind u dat iets beter kan, laat het mij dan weten. Elke klacht is namelijk een kans om mijn zorg voor u te verbeteren. U kunt ten alle tijde contact met mij opnemen zodat we uw klacht kunnen bespreken en samen kunnen zoeken naar een oplossing.

Bent u daarna nog niet tevreden of komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u (de patiënt) en mij (de zorgverlener). De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van SKGE.