Skip to main content

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden over uw behandeling bij Mondhygiëne Oisterwijk?

In mijn praktijk probeer ik u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er een situatie voordoet waarover u niet tevreden bent. Mocht u zich niet goed geholpen voelen of vind u dat iets beter kan, laat het mij dan weten. Elke klacht is namelijk een kans om mijn zorg voor u te verbeteren. U kunt ten alle tijde contact met mij opnemen zodat we uw klacht kunnen bespreken en samen kunnen zoeken naar een oplossing.

Bent u daarna nog niet tevreden of komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u (de patiënt) en mij (de zorgverlener). De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van SKGE.

Wij gebruiken Cookies

Cookies
Wanneer u onze website bezoekt kan er mogelijk een klein tekstbestand op uw computer geplaatst worden, een cookie. Cookies helpen ons om informatie over de website te verschaffen. Deze informatie wordt weer gebruikt om onze website te verbeteren. De hoofdrede dat wij cookies gebruiken is om u tijd en moeite te besparen. Wanneer u namelijk na uw eerste bezoek nog een keer onze site bezoekt zal het eerder geplaatste tekstbestand worden herkend. Hierdoor werkt onze site sneller voor u en zullen eerder ingevulde instelling worden teruggehaald.

De instellingen hiervoor kunt u aan de linkerkant in het menu wijzigen